PÄRE LEHDEN PÄÄKIRJOITUS

Lahden Reumayhdistys on uuden edessä pitkäaikaisen ja antaumuksella pestiään

hoitaneen Helena Lindstedtin jättäessä puheenjohtajan tehtävät vuoden 2024 lopulla.

Myös pitkään toiminut varapuheenjohtaja Ulla Hirvonen on siirtymässä sivuun hallitustoiminnasta.

Parhaillaan onkin menossa uuden puheenjohtajan hankinta, joka valitaan

marraskuun syyskokouksessa. Puheenjohtajan lisäksi hallitukseen tarvitaan uusia toimijoita pois jäävien tilalle.

Yhdistyksen toiminnassa tarvitaan monenlaista osaamista sukankudonnasta some-

viestintään, kakunleipomisesta tapahtumajärjestämiseen jokaisen tehtävän ollessa tasa-arvoisen tärkeä.

Iloiseen vapaaehtoisten joukkoon olet Sinäkin tervetullut omilla vahvuuksillasi tai kenties oppimaan uusia tehtäviä.

Parhaimmillaan vapaaehtoistyössä mieli virkistyy!

Yhdistys on jäsentensä näköinen, kerro minkälaista toimintaa kaipaat tai minkä

toteuttamisessa voisit itsekin olla mukana.

Tervetuloa mukaan virkistymään matkoille, tapaamaan vertaisryhmissä samassa tilanteessa olevien kanssa, verryttämään sormiasi askartelun tai kanteleensoiton parissa, keskustelemaan kirjallisuudesta, jumppaamaan niin vedessä kuin kuivalla maalla. Tervetuloa kahvittelemaan markkinamyyjäisiin ja antamaan sekä saamaan vertaistukea muilta yhdistyksen jäseniltä!

Olemme Sinua varten ja yhdistyksen jäsenenä Sinä olet tärkeä meille.

Tapaamisiin!

Ulla-Maija ja Hanna