Onko sinulla nivelrikko, osteoporoosi tai nivelpsoriasis? Oletko reumasairautta sairastavan lapsen/nuoren vanhempi tai onko läheiselläsi tule-sairaus? Tule yhteyshenkilöksi Reumaliittoon.

Reumaliiton Tules-tietokoordinaatiohanke etsii lisää yhteyshenkilöitä

Tules-tietokoordinaatiohanke etsii vielä valtakunnalliseen yhteyshenkilöverkostoonsa mukaan henkilöitä, joilla on nivelrikko, osteoporoosi tai nivelpsoriasis. Mielellämme ottaisimme mukaan myös reumasairautta sairastavan lapsen/nuoren vanhemman ja tule-sairautta sairastavan läheisen (avo-/aviopuolison).

Koulutamme henkilöt tehtävään ja sen jälkeen toivomme sitoutumista toimimaan valtakunnallisena yhteyshenkilönä.

Lue lisää hankkeesta.

Lisätietoja:
Tules-tietokoordinaattori Anneli Nurro, 0400 681 724, anneli.nurro(at)reumaliitto.fi
Suomen Reumaliitto ry, Kiviharjunlenkki 4, 90220 Oulu

Yhteyshenkilöverkosto toimii!

Sinä vastasairastunut, tavoitat näistä osoitteista ensivaiheen vertaiskontaktin sähköpostitse ja facebookissa:

fibromyalgia(a)reumaliitto.fi

nivelrikko(at)reumaliitto.fi