Haku rahaston järjestämälle virkistyslomalle

Reumaliitto toteuttaa virkistysloman Kuntoutumiskeskus Apilassa 7. – 12.11.2016. Loma kustannetaan Hugo Eklundin testamenttirahastosta. Lomalle valitaan 12 henkilöä sosiaalisin perustein. Lomalle toivomme hakevan reumayhdistysten jäsenia, joilla ei muuten ole taloudellisia mahdollisuuksia vastavanlaiseen virkistäytymiseen ja lomailuun. Jäsenellä voi olla myös kuormittava elämänvaihe esimerkiksi sairastamisen, yksinäisyyden, läheisen kuoleman tai muun perhetilanteen takia.

Virkistyslomaan kuuluvat matkat kuntoutumiskeskukseen, majoittuminen, ruokailut, liikunta- ja kulttuuriohjelmat sekä hyvinvointia tukevat luennot.

Hakulomake ja tarkempi informaatio on lähetetty yhdistysten puheenjohtajille sähköpostilla. Hakemusten tulee olla toimitettuina Reumaliittoon viimeistään 30.9.2016. Valintakokous pidetään 3.10.2016. Lisätietoja Terhi Stevander, 044 377 56 10.

24. elo, 2016